Tapak Cara Pengiraan PBPPP e-Prestasi

    103
    0
    Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan adalah satu kaedah penilaian;
    1. Konsep Berasaskan Tugas dan Tempat Bertugas (Job Based and Work Place)
    2. Standard prestasi selaras dengan Goverment Transformation Programme 2.0 (GTP 2.0) dan Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) 2013-2025
    Guru-guru boleh rujuk panduan eprestasi dan PBPPP di sini.
    Penilaian ini telah dibangunkan oleh Teachers Lab, GTP 2.0 yang menggabungkan 5 bentuk penilaian guru yang wujud di Kementerian Pendidikan Malaysia.
    Laporan Penilaian Prestasi (LNPT)
    Program Bersepadu Potensi dan Kompetensi (PROSPEK)
    Standard Kualiti Pendidikan Malaysia (Standard 4)
    Kriteria Kecemerlangan
    Penilaian Guru Cemerlang
    Objektif PBPP ialah:
    Menilai kompetensi dan potensi PPP
    Menilai keberhasilan (aspek peningkatan) yang merupakan hasil kerja PPP (Kumpulan PdP dan PTA)
    Mengenalpasti potensi PPP untuk membolehkan Program Pembangunan Profesional Berterusan dijalankan.
    Mengenalkan keperluan untuk pembangunan laluan kerjaya PPP
    Matlamat PBPPP ialah:
    Meningkatkan kecekapan dan komitmen bagi melahirkan PPP yang berprestasi tinggi.
    Penilaian menyeluruh yang menggabungjalinkan kompetensi dan potensi serta keberhasilan PPP.
    Printer Brother

    Printer Brother yang boleh print depan belakang dengan mudah

    Baju Tidur Perempuan Paling Murah

    Baju Tidur Perempuan Paling Murah

    Baju Kurung Kedah

    Baju Kurung Kedah

    Baju Kurung Murah

    Baju Kurung Murah

    Baju Kurung Widuri Cantik

    Baju Kurung Widuri Cantik

    Telefon Pintar Infinix 5G Murah

    Telefon Pintar Infinix 5G Murah

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here